اخبار مجلس

ستاری: رسوخ فرهنگ دانش بنیان در کشور را دنبال می کنیم

خبرگزاری خبرنگاران-با حضور معاون مالی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، برنامه ها و راهکارهای رسوخ اقتصاد دانش بنیان در دستگاه ها و بخش های گوناگون مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

21 خرداد 1401

رسانه ای کردن طرح حمایت از کاربران اشتباه بود، تصمیم گیری درباره تعرفه تلفن ثابت در ابتدای سال آینده

وزیر ارتباطات در پاسخ به فارس، گفت: در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره اصلاح تعرفه تلفن تصمیماتی گرفته شده است؛ اما افزایش تعرفه ها باید با تأیید ستاد تنظیم بازار باشد که ابتدای سال بعد در خصوص آن تصمیم گیری و جزئیات آن اعلام...

24 فروردین 1401

ترامپ کمربند مشکی گرفت؛ با همین لباس کنگره می روم!، عکس

موسسه هنرهای رزمی کوکی وان، که به عنوان ستاد جهانی تکواندو نیز شناخته می گردد و خانه آموزشگاه جهانی تکواندو است، به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، کمربند مشکی دان 9 افتخاری این رشته را اهدا کرد. این بالاترین سطح برای ورزشکاران حرفه ای هنرهای...

17 دی 1400

امضای 8 سند همکاری با تاجیکستان در حوزه های مختلف، کوشش ایران و تاجیکستان برای رسیدن مبادلات 500 میلیون یورویی

خبرگزاری خبرنگاران- سفیر ایران در تاجکستان گفت: امیدواریم تا سال آینده بتوانیم سقف مبادلات دو کشور ایران و تاجیکستان را تا 500 میلیون یورو برسانیم.

7 مهر 1400

بازپس گیری زیرساخت های مخابراتی به نفع مردم است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی از تصویب لایحه بازپس گیری کانال ها، داکت ها و حوضچه های مخابراتی از مخابرات ایران (زیرساخت های مخابراتی) از سوی هیأت دولت اطلاع داد و گفت که با این کار یکی از موانع عظیم توسعه اینترنت خانگی رفع می گردد. فعالان و...

24 تیر 1400

شرایط حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه خوارزمی اعلام شد

دانشگاه خوارزمی با ابلاغ شیوه نامه ای جامع، فرآیند و شرایط حضور دانشجویان دکتری در پردیس های تهران و کرج را اظهار داشت.

20 مرداد 1399

باید از ظرفیت بزرگ نقدینگی در جهت رونق فراوری و ایجاد اشتغال استفاده کرد

رئیس مجلس توضیح داد: باید از ظرفیت بزرگ نقدینگی موجود در بازار سرمایه در راستا رونق فراوری و ایجاد اشتغال و نهایتاً بخش واقعی اقتصاد استفاده کرد.

18 مرداد 1399

مجوز کاهش 10 درصدی کارکنان مازاد دستگاه های اجرایی ابلاغ شد

آیین نامه اجرایی بند (ج) تبصره (20) قانون بودجه سال 1399 شامل ساز و کار بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، مجوز پرداخت 20% صرفه جویی ها به کارکنان واحد مجری در قالب پرداخت های غیرمستمر و مجوز کاهش تا 10% کارکنان مازاد واحد مجری ابلاغ شد.

18 مرداد 1399

رهبر هنگ کنگ: هرج و مرج بیشتر تحمل ناپذیر است

رهبر هنگ کنگ امروز (سه شنبه) با بیان اینکه ظرف 12 ماه گذشته این دولت شهر شاهد اعتراضات ضد دولتی بوده که آنجا را به آشوب کشانده است، تاکید نمود، این شهر تحت حاکمیت چین دیگر نمی تواند هیچگونه هرج و مرج بیشتری را تحمل کند.

18 مرداد 1399

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از اکثریت افتاد، مصوباتی که غیرقانونی است

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی تشکیل جلسه داد که با توجه به استعفای سه نفر از اعضا و غیبت یک عضو دیگر از اکثریت افتاده بود و این جلسه رسمیت نداشت.

7 اردیبهشت 1399

ضرورت افزایش حمایت از حوزه چاپ و نشر از سوی دولت و مجلس

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی که به قم سفر نموده است، امروز چهارشنبه با مسئولان مجتمع ناشران این استان ملاقات و گفت وگو کرد.

26 فروردین 1399

کاهش 34 درصدی قیمت برنج پاکستانی در مشهد

معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان رضوی گفت: برنج پاکستانی بیشترین کاهش قیمتی را به میزان 34 درصد داشت.

2 اسفند 1398

خطرِ پیش روی عراق

رئیس جمهور عراق در عین حال طی نامه ای به رئیس مجلس آمادگی خود را برای استعفا گفت و این بیانگر آن است که برهم صالح تحت فشار زیادی واقع شده است.

29 بهمن 1398

هیچ کدام از مدارس مشمول یارانه حامل های انرژی نمی شوند

خبرنگاران/خراسان رضوی معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: اگرچه اعلام شده مدارسی که در مصرف انرژی صرفه جویی کنند، مشمول یارانه خواهند شد اما به دلیل قدیمی بودن کنتورها هیچ کدام مشمول یارانه حامل های انرژی نمی شوند. ...

1 بهمن 1398

توانمندی ایران در جهت حفظ امنیت ملی و در راستای بازدارندگی است

گروه دوستی پارلمانی ایران - ویتنام در جریان سفر به این کشور با بعضی از مقامات ویتنام ملاقات و گفت وگو کردند.

18 دی 1398

ضرورت اشاره به جنایت آمریکا در کتب درسی

قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 از تخلفات اراضی و املاک در مجلس/ موافقت مجلس با کلیات طرح الزام دولت به مشخص سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی/ اعلام وصول طرحی برای ممنوعیت پخش اعترافات از صداوسیما/ پیشنهاد مرکز پژوهش ها برای تدریس زبان چینی در مدارس/ معافیت...

3 دی 1398

تحلیل واشنگتن پست از پدیده مک کارتیسم

پدیده مک کارتیسم در روزهای اخیر به شدت در رسانه های راستگرای حامی دونالد ترامپ در حملات آنها علیه سرهنگ آلکساندر ویندمن که اخیراً در ارتباط با تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان به ایراد شهادت پرداخت بروز پیدا نموده است. اما بوی تعفن مک...

1 دی 1398

علت سکوت نمایندگان خوزستان در قبال ابلاغیه وزارت نفت چیست؟

خبرنگاران/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به ابلاغیه وزارت نفت مبنی بر عدم حمایت از تیم های نفتی در بخش قهرمانی، گفت: ما از هجده نماینده خوزستان طلبکار هستیم و چرا شما در قبال این ابلاغیه سکوت کردید؟

30 آذر 1398