عراقچی در مسکو: حفظ منافع ایران مهمتر ازحفظ یک توافق است

به گزارش وبلاگ پتول، معاون وزیرخارجه کشورمان درحاشیه کنفرانس بین المللی منع گسترش تسلیحات هسته ای وخلع سلاح گفت: هیچ کشوری درحسن نیت ایران درحفظ برجام تردید ندارد.

عراقچی در مسکو: حفظ منافع ایران مهمتر ازحفظ یک توافق است

به گزارش وبلاگ پتول، سید عباس عراقچی گفت: درعین حال هیچ کشوری تردید ندارد که اگر ایران ازمنافع برجام بهره مند نگردد به کاهش تعهدات برجامی ادامه خواهد داد.

او که در در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما سخن می گفت، ادامه داد: ایران از یک سو اراده خود را برای عمل به تعهدات برجامی و ازسوی دیگر کاهش تعهدات درصورت عمل نکردن دیگر کشورها به تعهداتشان را بطور شفاف نشان داده است.

عراقچی تاکید نمود: ایران به اندازه کافی به دیپلماسی فرصت داده و اگر شرایط تغییر نکند در راستا کاهش تعهدات حرکت خواهیم کرد.

معاون وزیرخارجه کشورمان با اشاره به فرصت دوماهه جدید برای دیپلماسی، گفت: قاطعیت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع خود روشن است و این موضوعی است که درتمام محافل بین المللی مورد بحث قراردارد.

عراقچی گفت: بسیاری از کشورها ازجمله شرکت نمایندگان در این کنفرانس بین المللی و حتی بسیاری از کشورهای اروپایی نیز یکجانبه گرایی مفرط آمریکا را محکوم می نمایند و امروزه حرکتی در سراسر دنیا علیه این یکجانبه گرایی شکل گرفته که هر روز تقویت می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عراقچی در مسکو: حفظ منافع ایران مهمتر ازحفظ یک توافق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراقچی در مسکو: حفظ منافع ایران مهمتر ازحفظ یک توافق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید