قلعه نویی: چند روز قبل از توهین به مادر خطیبی هشدار داده بودیم، حریفان برای تساوی مقابل سپاهان خوشحالی می کنند

به گزارش وبلاگ پتول، سرمربی تیم فوتبال سپاهان مدعی شد، چند روز قبل از توهین به مادر رسول خطیبی در ورزشگاه آزادی بابت بروز اتفاقات این چنینی هشدار داده بودند.

قلعه نویی: چند روز قبل از توهین به مادر خطیبی هشدار داده بودیم، حریفان برای تساوی مقابل سپاهان خوشحالی می کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ پتول از اصفهان، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر فوتبال گفت: سپاهان و تراکتور همیشه بازی های جذاب و حساسی داشته اند و خوشحالم مجدداً دنیزلی را می بینم. او یکی از مربیان بزرگ ترکیه و جهانست و بازی سختی مقابل تیم خوب تراکتور داریم. قطعاً چون در زمین خودمان بازی می کنیم، به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

وی با اشاره به امتیازاتی که تیمش در هفته های اخیر از دست داده است، شرح داد: در بازی های گذشته نتوانستیم به لیاقت خودمان برسیم و حیف شد که چهار امتیاز از دست ما پرید. در مجموع تیم ما فوتبال زیبایی ارائه می کند و زمانی که آمار را می بینیم، لذت می بریم، اما آمار با نتیجه متفاوت است و باید با بازی خوب خود به اهداف مان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تیمش در حدود یک سال اخیر، روندی رو به جلو داشته است، خاطرنشان کرد: خوشحالم تیمی درست کرده ایم که حریفانی که به مصاف ما می آیند، با تساوی مقابل ما خوشحالی می کنند. این نشان می دهد سپاهان در حال بازگشت به دوران طلایی خودش است. البته هنوز با آن خیلی فاصله داریم، اما می توانیم خاطرات گذشته را زنده کنیم.

قلعه نویی در مورد اظهارات یکی از وبلاگ پتول مبنی بر اُفت زردپوشان در هفته های گذشته بیان نمود: خواهش می کنم از اُفت صحبت نکنید. شما یا آمار را ندیده اید، یا بی پایه سؤال کردید. تیمی که پیروز نمی گردد با تیمی که اُفت می کند، متفاوت است. براساس فیلم بازی ها و آماری که داریم، در این دو دیدار حتی از بازی هایی هم که بردیم، بهتر بودیم. آمار و موقعیت های گلزنی ما را در بازی با پارس جنوبی ببینید و کاری به اشتباهات داوری نداشته باشید. اگر این موارد را نداشته باشیم، می توانیم بگوییم که اُفت کرده ایم.

اُفت این نیست که تیم خوب بازی کند و نتیجه نگیرد.، وی ضمن بیان این جمله گفت: ما در این دو بازی اُفتی نداشتیم. سپاهان و تراکتور، دو تیم بسیار خوب هستند و ما کاری به ستاره ها نداریم. ما از لحاظ تیمی، جزو تیم های خوب هستیم و این را در بازی های خود نشان دادیم. روندمان رو به جلوست و امیدوارم زمین مسابقه، اجازه دهد که بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تجلیل از احسان حاج صفی، بازیکن تیم تراکتور گفت: همه وظیفه دارند از هر کسی که در فوتبال زحمت کشیده است، تقدیر کنند. زمانی که در جاهای دیگر بودم، بهترین خداحافظی ها را برای بازیکنان خودم مانند محمود فکری و علیرضا منصوریان گذاشتم. اعتقاد دارم حاج صفی برای فوتبال ایران و باشگاه سپاهان، زحمات زیادی کشیده است. وقتی او بازوبند تیم ملی را می بندد، گوینده ورزشگاه می گوید بازی اش را از سپاهان آغاز کرده است. برخی هواداران از این موضوع خوش شان نیامده است، اما باید به این سمت برویم.

وی با اشاره به انتقال بازیکنان میان بایرن مونیخ و دورتموند شرح داد: در آلمان که مهد فوتبال است، یک بازیکن از دورتموند به بایرن می رود، در فینال جام جهانی گل می زند و باعث قهرمانی آلمان می گردد، اما در بایرن پیروز نمی گردد و مجدداً به دورتموند باز می گردد. مدافع وسط دورتموند به بایرن می رود و دوباره به دورتموند برمی گردد. ما باید به این سمت برویم، وگرنه همین جو موجود در ورزشگاه ها را می بینیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به فحاشی های اجرا شده به مادر رسول خطیبی بیان نمود: چند روز قبل از فحاشی به مادر خطیبی، هشدار داده و گفته بودیم این اتفاقات رخ می دهد. از تاج و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال تعجب می کنم، چرا در این یک سال و نیم، واکنشی نشان نداده اند. آنها حالا به هم ریخته اند، واکنش نشان می دهند و بیانیه منتشر می کنند. این درست نیست.

وی با بیان اینکه تاج در صورت رخ دادن هر تخلف در تشکیلات فدراسیون فوتبال باید به آن رسیدگی می کرد، گفت: برای من جای تعجب دارد که حالا چه شده است که تاج از هفته گذشته به فکر افتاده. مسائلی وجود دارد که به این مسائل ارتباطی ندارد. باید به سمتی برویم که فضای ورزشگاه های ما خوب باشد و برد و باخت ها همان جا تمام گردد. باید به دنبال زیبایی های فوتبال باشیم که دو سه سالی است، این گونه نیست.

مردم مقصران اصلی را که باعث شده اند فوتبال به این سمت برود، می شناسند و اکنون جای صحبت نیست.، قلعه نویی ضمن بیان این جمله گفت: خوشحالم تنها کسی بوده ام که با این مسائل مبارزه کرده ام و دو سال است هزینه اش را می دهم. اول اینکه همیشه مقابل ظلم ایستاده ام و دوم اینکه همیشه رقیب بوده ام. برای من مهم نبوده با کجا هماهنگ می کنند و به نظر من، خدا و رفتار ما از همه چیز مهم تر است.

وی درباره اتفاقات رخ داده در هفته های اخیر و رفتار تماشاگران در ورزشگاه های مختلف گفت: آن زمان باید از این موضوع جلوگیری می کردند. ما دوست نداریم به کسی توهین گردد و از رسول خطیبی دلجویی می کنم. اگر اتفاقاتی که یک سال پیش برای من رخ داد برای افراد دیگری رخ می داد، شاید مسئولان فدراسیون فوتبال فکری می کردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه اضافه نمود: چون من بودم، آنها به خودشان زحمت ندادند که فکر کنند، اما امیدوارم با این بیانیه ها، داستان ها و توهین به مادر خطیبی که به گردن ملت ایران حق دارد، فکری اساسی گردد. باید کارهای فرهنگی و نیز تنبیهاتی در نظر گرفته گردد. البته تنبیهات همیشه برای قلعه نویی و بازیکنان قلعه نویی با سایر افراد متقاوت بوده است.

قلعه نویی درباره برگزاری بازی در ساعت 15:30 گفت: به خاطر برگزاری بازی در شب شهادت، نمی توان این مسابقه را پس از اذان مغرب برگزار کرد.

وی در مورد غایبان تیمش برای دیدار برابر تراکتور شرح داد: تا دل تان بخواهد مصدوم داریم. کومان، مسلمان، نقی زاده، بحیرایی و ایران نژاد مصدوم هستند و محبی هم تنها محروم ماست.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه دوست ندارد خیلی درباره هواداران صحبت کند، خاطرنشان کرد: تیم متعلق به آنهاست و خودشان تشخیص می دهند به ورزشگاه بیایند یا بازی را از تلویزیون ببینند. نمی دانم آنها چه مسائلی دارند و شاید این مسائل را درک نکنیم؛ چون ما با اتوبوس از هتل راهی رختکن می شویم. سپاهان این افتخار را دارد که تنها تیم ایرانی حاضر در جام باشگاه های جهان بوده است و از لحاظ ساختاری و فرهنگی، جزو بهترین باشگاه های ایران است. قطعاً باشگاه فکری برای زیرساخت ها کرده است.

قلعه نویی با اشاره به اینکه برای درک گلایه هواداران باید مسائل آنها را تجربه کرد، شرح داد: فکر نمی کنم قیمت بلیت بازی ها در هیچ جای ایران، به اندازه دیدارهای سپاهان ارزان باشد و شرایط خرید بلیت الکترونیکی هم سخت نیست. امیدوارم تماشاگران هفته به هفته از ما حمایت کنند، چون تیم برای آنهاست. می گویند هواداران یار دوازدهم تیم هستند، اما من می گویم هواداران می توانند یار اصلی تیم باشند.

وی در انتها گفت: سپاهان هواداری دارد که 50 سال است که تیم را دنبال می کند. در این 50 سال، چند سرمربی و مدیرعامل در سپاهان عوض شده است؟ اما این هوادار در این سال ها کنار تیم بوده و سپاهان برای همین هواداران است. آنها نباید تیم خود را در هیچ شرایطی تنها بگذارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قلعه نویی: چند روز قبل از توهین به مادر خطیبی هشدار داده بودیم، حریفان برای تساوی مقابل سپاهان خوشحالی می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: چند روز قبل از توهین به مادر خطیبی هشدار داده بودیم، حریفان برای تساوی مقابل سپاهان خوشحالی می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید