مجوز صادرات فولاد به مدت دو ماه تمدید شد

به گزارش وبلاگ پتول، تهران (پانا) - کارگروه تنظیم بازار تمدید مجوزهای صادرات فولاد میانی و محصولات فولادی را به مدت 2 ماه (تا اول آذر 1400) تصویب کرد.

مجوز صادرات فولاد به مدت دو ماه تمدید شد

به گزارش مهر، کارگروه تنظیم بازار تمدید مجوزهای صادرات فولاد میانی و محصولات فولادی را به مدت 2 ماه (تا اول آذر 1400) تصویب کرد.

در مصوبه کارگروه تنظیم بازار آمده است: درخواست معاونت امور معاون و صنایع معدنی در خصوص جلوگیری از صادرات واحدهای فولادی که بیشتر آنها کف عرضه 70 درصدی فراوری را رعایت نکرده اند و در صورت اعمال آن بیش از 70 درصد واحدها از فهرست صادراتی خارج خواهند شد، در جلسه مطرح و مقرر شد به منظور حمایت از واحدهای فراوریکننده محصولات فولادی و جلوگیری از توقف صادرات و از دست دادن بازارهای صادراتی پیشنهاد معاونت امور معادن و صنایع معدنی در خصوص صادرات این محصولات به مدت دو ماه تا زمان تصمیم گیری و برنامه ریزی در خصوص زنجیره فولاد مورد تایید نهاده شد تا با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه ادامه یابد.

بعلاوه در این جلسه مصوب شد در راستای تسریع شفافیت زنجیره تامین کالاهای بورسی در سامانه جامع تجارت و رصدپذیر کردن این کالاها مقرر شد علاوه بر داشتن کد بورسی، ارائه کد نقش در سامانه جامع تجارت الزامی گردد، در غیر این صورت موضوع عرضه خارج از شبکه تلقی و به وسیله مجاری ذیربط مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مجوز صادرات فولاد به مدت دو ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز صادرات فولاد به مدت دو ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید