مرکز خرید آپتیموم کجاست؟

به گزارش وبلاگ پتول، در سفر به استانبول، اگر قصد خرید دارید و به برندهای معروف بین المللی اهمیت می دهید، ما اوت لت آپتیموم (optimum outlet) را پیشنهاد می کنیم. البته این تنها علت معروفیت آپتیموم نیست. در ادامه با ویژگی های دیگر این مجموعه آشنا شوید.

مرکز خرید آپتیموم کجاست؟

درباره اوت لت آپتیموم بدانید

آپتیموم یکی از مراکز خرید پرطرفدار ترکیه است و در استانبول، ازمیر و آنکارا شعبه دارد. این مرکز در بخش آسیایی استانبول، در محله اتاسیر، واقع شده. این ساختمان 5 طبقه با معماری ویژه ای ساخته شده که در هر فصل به رنگی خاص دیده می گردد. پنجره های آن از پنل های آهنی ای تشکیل شده که با هر فصل، تغییر رنگ می دهند. همه این ها دلایلی هستند که این مرکز را پرطرفدار نموده اند.

در اوت لت آپتیموم چه می بینیم؟

اوت لت آپتیموم بیشتر به واسطه فروشگاه هایش معروف است؛ فروشگاه هایی که از اجناس متنوع و مرغوب پر شده. علاوه بر خرید از این فروشگاه ها، می توانید از خوردن وعده ای غذای خوشمزه در فضای لوکس رستوران های آپتیموم لذت ببرید. علاوه بر این، این مرکز امکانات تفریحی بی شماری دارد که حسابی شما را سرگرم می نماید. سینمایی بزرگ و زمین پاتیناژ از جمله تفریحاتی است که در این مجموعه می توانید تجربه کنید.

جهت دسترسی به اوت لت آپتیموم

این مجتمع در نزدیکی بزرگراه تی ای ام (TEM) واقع شده و جهت دسترسی به آن راحت است. با خط متروی کادیکوی کارتال (Kadikoy-Kartal) می توانید خودتان را به آن برسانید. برای آشنایی با حمل و نقل در استانبول روی مطلب کلیک کنید.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ پتول

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "مرکز خرید آپتیموم کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید آپتیموم کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید