نشست پیری زودرس انقلاب از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پتول، نشست پیری زودرس انقلاب به روایت پیغام فضلی نژاد، مدیر مسئول مجله نقد اندیشه از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

نشست پیری زودرس انقلاب از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ پتول، نشست پیری زودرس انقلاب به روایت پیغام فضلی نژاد مدیر مسئول مجله نقد اندیشه از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

این نشست دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت 12 در تالارشهیدشفایی دانشگاه تبریز واقع در ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد.

پیغام فضلی نژاد، نویسنده و پژوهشگر، مجری و سردبیر سابق برنامه تلویزیونی شوکران در شبکه چهار سیما (1398-1395)، کارشناس میز نقد اندیشه در برنامه صبح گاهی شبکه پنج سیما (1400)، کارشناس سیاسی برنامه سلام صبح بخیر در شبکه سه سیما (1399)، سردبیر سابق مجله عصر اندیشه در زمینه فرهنگ و علوم انسانی (1393-1395)، مدیر پژوهشی مجموعه تلویزیونی راز آرماگدون در شبکه خبر سیما (1391-1387) و هم اکنون نیز صاحب امتیاز و مدیرمسئول مجله نقد اندیشه است.

او از سال 1376 فعالیت های پژوهشی، تالیفی و روزنامه نگاری خود را شروع کرد و با روزنامه ها و مجلات و برنامه های تلویزیونی مختلفی در مسئولیت های سردبیر، مشاور پژوهشی، نویسنده و… همکاری نموده است و تا کنون سه جلد کتاب از آثار وی منتشر شده که در سال 87 و 88 پرفروش ترین کتب سیاسی سال بودند.

تندیس زرین و رتبه یک از هفدهمین جشنواره بین المللی مطبوعات، جایزه ویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1389 بعضی از جوایز و نشان های فضلی نژاد است. وی عضو فدراسیون جهانی روزنامه نگاران در شیکاگو، عضو پیوسته انجمن نویسندگان و منتقدان سینمایی ایران و عضو پیوسته انجمن صنفی روزنامه نگاران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نشست پیری زودرس انقلاب از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست پیری زودرس انقلاب از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید