هشدار مدیریت بحران به تهرانی ها ، بارش باران و وزش باد شدید در راه مرکز

به گزارش وبلاگ پتول، مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص فعالیت سامانه های بارشی و وزش باد شدید در استان هشدار داد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام باشند و از تردد در جاده های کوهستانی بپرهیزند.

هشدار مدیریت بحران به تهرانی ها ، بارش باران و وزش باد شدید در راه مرکز

به گزارش وبلاگ پتول آنلاین، حامد یزدی مهر مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد مبنی بر پیش بینی فعالیت دو سامانه بارشی و وزش باد شدید در مرکز به وسیله سازمان هواشناسی اطلاع داد و اظهار کرد: طبق این گزارش، وزش باد و گرد و خاک از امروز دوشنبه 14 شهریور شروع شده و تا آخر وقت پنج شنبه 17 شهریور خاتمه خواهد یافت.

وی با اشاره به دومین سامانه پیش بینی شده به وسیله هواشناسی اضافه کرد: طبق اعلام هواشناسی سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران، به ویژه شمال شرق و فیروزکوه از روز سه شنبه 15 شهریور تا خاتمه همین روز فعال خواهد بود که در این خصوص توصیه می گردد از تردد در جاده های کوهستانی به دلیل لغزندگی و کاهش دید ناشی از پدیده مه خودداری گردد.

یزدی مهر با اعلام هشدار در مورد سقوط اجسام گفت: شهروندان به خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان که منطقه اثر مخاطره پیش بینی شده، مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "هشدار مدیریت بحران به تهرانی ها ، بارش باران و وزش باد شدید در راه مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مدیریت بحران به تهرانی ها ، بارش باران و وزش باد شدید در راه مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید