واتساپ سه ویژگی به نسخه نو خود اضافه می نماید!

به گزارش وبلاگ پتول، واتساپ اخیرا در حال توسعه و ارائه ویژگی های تازه برای تلفن های هوشمند و دستگاه های ویندوزی می باشد.

واتساپ سه ویژگی به نسخه نو خود اضافه می نماید!

به گزارش وبلاگ پتول، واتساپ در حال آزمایش توانایی بازیابی چت های گروهی در صورتی که به اشتباه به وسیله واتساپ غیرفعال شده باشند، می باشد. اپلیکیشن پیغام رسان متا در صورتی که متوجه گردد چت های گروهی قوانین خاصی را نقض می نمایند، آن ها را غیرفعال می نماید.با این حال، واتس اپ به علت رمزگذاری سراسری نمی تواند محتوای گروه را ببیند، اما هنگامی که چندین گزارش از کاربران مختلف دریافت می نماید، اقدام به غیر فعال کردن گروه می نماید.

این پیغام رسان در صورت داشتن نام و توضیحات مشکوک ممکن است گروه ها را غیرفعال کند. هنگامی که یک چت گروهی غیر فعال گردد، کاربران نمی توانند پیغام ارسال نمایند یا دیگران را برای پیوستن به گروه دعوت نمایند. لینک دعوت به گروه نیز در این حال غیر فعال می گردد. در صورتی که گروه به اشتباه غیرفعال شده باشد، واتس اپ می تواند دوباره گروه را فعال نموده و لینک دعوت به گروه را نیز مجدد فعال کند. این ویژگی با بروزرسانی WhatApp for Android یه نسخه بتای 2.22.4.5 در دسترس خواهد بود.

گزارش دیگری که به وسیله WABetaInfo منتشر شده، نشان می دهد که واتساپ در حال آزمایش منوی انتخابگر رسانه نو است. این منوی بازطراحی شده دارای دو تب Recent و Gallery می باشد. این طراحی نو فقط زمانی ظاهر می گردد که کاربران در حال ارسال تصاویر، GIF و ویدیو ها به وسیله دوربین درون برنامه باشند. از آنجایی که این ویژگی در حال حاضر در حال آزمایش است، انتظار می رود در آینده منتشر گردد.

WABetaInfo بعلاوه گزارش می دهد که واتساپ در حال آزمایش انیمیشن های نو برای برنامه دسکتاپ خود می باشد. انیمیشن های نو واتساپ دسکتاپ در نسخه UWP 2.2203.3.0 در دسترس است. از آنجایی که واتس اپ با بروزرسانی بتا در حال معرفی انیمیشن های کوچک می باشد، به روزرسانی های آینده نیز ممکن است شامل انیمیشن های نو باشد.

منبع: gadgets

منبع: فرارو

به "واتساپ سه ویژگی به نسخه نو خود اضافه می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ سه ویژگی به نسخه نو خود اضافه می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید