معرفی اپلیکیشن Panda Video Compressor؛ فشرده ساز حرفه ای ویدیوها

به گزارش وبلاگ پتول، در این مطلب قصد داریم شما را با اپلیکیشن Panda Video Compressor که یکی از برترین اپلیکیشن های فشرده سازی ویدیو است آشنا کنیم.

معرفی اپلیکیشن Panda Video Compressor؛ فشرده ساز حرفه ای ویدیوها

حتما شما هم ویدیوهایی در گوشی هایتان دارید که حجم بالایی دارند، اما بنا به دلایلی دوست ندارید که آن ها را از حافظه گوشی خود پاک کنید. این حجیم بودن ویدیو ها گاهی فضای زیادی از حافظه گوشی شما را اشغال می نماید تا جایی که مجبور می شوید علی رغم میل باطنی، بعضی از فایل های تصویری و کلیپ های مورد علاقه خود را از گوشی پاک کنید یا آن ها را به دستگاه ها و سیستم های دیگر منتقل کنید. اپلیکیشن Panda Video Compressor این امکان را به شما می دهد تا حجم و سایز این فایل های ویدیویی را بدون ایجاد تغییر در کیفیت آن به مقدار قابل توجهی کاهش دهید و با خیال راحت جایگزین نسخه اولیه در گوشی خود کنید.

این روزها بسیاری از گوشی های هوشمند بازار حافظه داخلی زیادی دارند و شاید بعضی گمان نمایند که دیگر با مشکل کمبود حافظه روبرو نخواهند شد و دیگر احتیاجی به استفاده از برنامه هایی مثل پاندا وجود نخواهد داشت. نکته ای که بسیاری از افراد از آن غافل هستند این است که دوربین گوشی های هوشمند طی سال های اخیر جهش فوق العاده ای را از منظر کیفیت و رزولوشن تجربه نموده اند و عمدتا قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4k و حتی 8k را دارند. فیلم برداری با این کیفیت ها هم حجم ویدیو ها را، حتی اگر بسیار کوتاه باشند به چند گیگابایت می رساند.

کاربران می توانند به منظورهای دیگری هم از اپلیکیشن Panda Video Compressor بهره ببرند. به عنوان مثال، ارسال فایل های ویدیویی چه در جیمیل و چه در بسیاری از شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ دارای محدودیت حجم ارسال ویدیو هستند. شما نمی توانید در واتساپ فایل های ویدیویی بیشتر از 100 مگابایت را در برنامه آپلود کنید و همانطور که بالاتر گفته شد، فیلم برداری با گوشی های هوشمند امروزی حتی فقط برای چند دقیقه با توجه به کیفیت لنز هایشان فایل هایی با سایز و حجم بالا را به ما تحویل می دهند، حتی اگر با رزولوشن های کمتری چون 1080 یا 720 فیلمبرداری کنید کماکان فایل های شما حجیم می شوند. شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن، به راحتی هرچه تمام تنها با انتخاب فایل مورد نظر از گالری و انتخاب سایز مورد نظر حجم ویدیو های خود را به مقدار چشم گیری با کمترین کاهش کیفیت ممکن تغییر سایز دهید.

شاید بگویید برای کاهش حجم فایل ها احتیاجی به دانلود اپلیکیشن خاصی از استورها نیست چرا که وبسایت های آنلاینی برای عملیات فشرده سازی هم در دسترس هستند؛ اما نکته اینجاست که شما برای فشرده سازی فایل ها در این سایت ها باید اول از همه آنلاین باشید و ویدیوها را بارگذاری کنید که با توجه به حجم بالای ویدیوها می تواند بسیار زمان بر باشد. بنابراین آفلاین بودن و عدم احتیاج به اینترنت را می توان یکی دیگر از مزایای اپلیکیشنی مثل پاندا برشمرد.

اپلیکیشن Panda Video Compressor برای تمامی سیستم عامل ها در دسترس است. اگر می خواهید برای ارسال پست و استوری در شبکه های اجتماعی و پیغام رسان ها، فایل های ویدئویی خود را با کیفیت بالا و حجم پایین به اشتراک بگذارید بی شک اپلیکیشن Panda Video Compressor برترین انتخاب ممکن برای شما است.

اپلیکیشن Panda Video Compressor را می توانید به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز از لینک های زیر دانلود کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن Panda Video Compressor؛ فشرده ساز حرفه ای ویدیوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Panda Video Compressor؛ فشرده ساز حرفه ای ویدیوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید