وزیر ورزش باید به استقلال و پرسپولیس کمک کند، هر هفته بهتر می شویم

به گزارش وبلاگ پتول، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت آبادان را در ورزشگاه آزادی تهران شکست داد که سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت در قلب دفاع سرخپوشان مرکز حضور نداشت.

وزیر ورزش باید به استقلال و پرسپولیس کمک کند، هر هفته بهتر می شویم

حسینی که برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حضور داشت، در خاتمه مسابقه به وبلاگ پتول گفت: بازی خوبی بود. تماشاگران هم آمده بودند و باعث خوشحالی ما بود که آنها را می دیدیم.

سیدجلال حسینی درباره اشتباهات داوری و تاثیر نبود VAR گفت: نبود VAR همیشه احساس می شود. فقط مانده ایم این مشکل را به چه کسی بگوییم.

کاپیتان پرسپولیس درباره حضور شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی صنعت نفت شب قبل از بازی با پرسپولیس از وبلاگ پتول خواست که سئوالات حاشیه ای نپرسند!

حسینی راجع به عملکرد فنی هم تیمی هایش هم گفت: بازی قبل هم گفتم که بازی به بازی بهتر می شویم. بعد از چند سال خیلی سختی ها را تحمل کردیم و قهرمانی های خوبی به دست آوردیم. بازیکنان نو آمده اند و زمان می برد بهتر شویم.

حسینی درباره صحبت های وزیر ورزش راجع به عدم ارتباط مسائل مدیریتی با موضوعات فنی تاکید کرد: مسائلی که داریم باید بیان کنیم. آقای سجادی به عنوان وزیر ورزش وقتی استقلال و پرسپولیس را زیر نظر دارد باید به آنها کمک کند. شرایط خوبی در این تیم ها نیست و نیاز است به وضع آنها رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وزیر ورزش باید به استقلال و پرسپولیس کمک کند، هر هفته بهتر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش باید به استقلال و پرسپولیس کمک کند، هر هفته بهتر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید