6 دستور شهردار در پی راه اندازی قرارگاه مسکن مرکز ، زاکانی: شهرداری نمی تواند نسبت به مسکن مردم بی تفاوت باشد

به گزارش وبلاگ پتول، شهردار تهران با ابلاغ دستورالعملی از همه مدیران شهرداری در حوزه مسکن خواست تا شرایط مناسب را فراهم نمایند.

6 دستور شهردار در پی راه اندازی قرارگاه مسکن مرکز ، زاکانی: شهرداری نمی تواند نسبت به مسکن مردم بی تفاوت باشد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ پتول، علیرضا زاکانی در پی تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در شهرداری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: شهرداری نمی تواند نسبت به مسکن مردم بی تفاوت باشد. در بخشنامه ای خطاب به همه مدیران ستادی و شهرداران منطقه ها، دستور تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در شهرداری تهران صادر کردم.

از همه مدیران مربوطه شهرداری مطالبات ذیل را دارم: 1) راه اندازی قرارگاه جهادی تأمین مسکن در شهرداری تهران برای مدیریت هماهنگ و همکارانه و مانع زدایی از همه فرآیند ها 2) به حداقل رساندن زمان و حذف فرآیند های موازی و زائد برای صدور مجوز های لازم برای فراوری مسکن در شهر تهران3) در اولویت قرار دادن و بکارگیری همه ابزار های مورد احتیاج برای سرعت بخشی به نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد.

4) شناسایی همه ظرفیت های فراوری مسکن در شهر تهران و کوشش برای فعال سازی آن ها،5) به میدان آوردن همه امکانات شهرداری تهران (شامل زمین، مجوز ها و جز آن) برای تأمین مسکن و به ویژه مسکن استطاعت پذیر، 6) فعال کردن اجرای بند 21 ماده 55 قانون شهرداری مبنی بر اتخاذ تدابیر لازم جهت تأمین مسکن برای افراد و گروه های بی بضاعت و کم استطاعت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "6 دستور شهردار در پی راه اندازی قرارگاه مسکن مرکز ، زاکانی: شهرداری نمی تواند نسبت به مسکن مردم بی تفاوت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 دستور شهردار در پی راه اندازی قرارگاه مسکن مرکز ، زاکانی: شهرداری نمی تواند نسبت به مسکن مردم بی تفاوت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید