اعلام فراخوان شرکت در مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان

به گزارش وبلاگ پتول، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیغام نور فراخوان شرکت در مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان را اعلام نمود.

اعلام فراخوان شرکت در مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ پتول، به نقل از دانشگاه پیغام نور، فرناز ترابی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیغام نور گفت: مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی سراسر کشور همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش و به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و راهنمایی جامعه بسوی ورزش های همگانی به وسیله اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیغام نور برگزار می گردد.

وی مهلت ثبت نام در این مسابقه را تا 30 آبان ماه بیان کرد و با عنوان اینکه شرکت برای عموم خانواده بزرگ دانشگاهی (سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور) آزاد است، اضافه کرد: کلیه اساتید هیات علمی و مدرسان مدعو، کارکنان و دانشجویان گرامی دانشگاه پیغام نور و سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با مشارکت اثربخش در این مسابقات مایه دلگرمی، شور و نشاط بیشتر بوده و بر غنای آن می افزایند.

وی در سرانجام با عنوان اینکه برای کلیه شرکت نمایندگانی که به همه سوالات پاسخ صحیح داده باشند، تقدیرنامه صادر می گردد، یادآور شد: علاقه مندان می توانند به وسیله لینک ذیل برای ثبت نام در مسابقه اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعلام فراخوان شرکت در مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام فراخوان شرکت در مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید