بهترین ایرلاین های جهان برای سال 2019 معرفی شدند

به گزارش وبلاگ پتول، وب سایت تحلیل هواپیمایی ایرلاین ریتینگز، بهترین ایرلاین های جهان برای سال 2019 را معرفی کرد که ایرلاین های سنگاپور پیروز به کسب رتبه اول شدند.

بهترین ایرلاین های جهان برای سال 2019 معرفی شدند

یکی از ایرلاین هایی که تمام کوشش را در 12 ماه گذشته به کار بسته بود تا ثابت کند برترین ایرلاین جهان است، به نظر می رسد مزد کوشش خود را گرفت. ایرلاین های سنگاپور که ماه اکتبر طولانی ترین پرواز بدون توقف جهان (از سنگاپور به نیویورک) را با پیروزیت راه اندازی کردند، یک سال پیروز را با یک امتیاز تازه به سرانجام می رساند.

این ایرلاین از سد ایر نیوزلند عبور کرد و به وسیله وب سایت تحلیل هواپیمایی ایرلاین ریتینگز که محصولات و امنیت هواپیمایی را رتبه بندی می نماید، به عنوان ایرلاین برتر سال انتخاب شد. این اتفاق برای ایر نیوزلند که برای 5 سال متمادی در صدر برترین ایرلاین ها قرار داشت، قطعا خوشایند نبوده است.

این جوایز به همه هواپیماهای برتر از نظر گران ترین سوئیت های فرست کلاس تا راحت ترین جایگاه های اکونومی و خوشمزه ترین غذاهای سرو شده و... اهدا می گردد. جفری توماس، سردبیر ارشد ایرلاین ریتینگز می گوید:

ایرلاین های سنگاپور چندین سال است که از استاندارد طلایی برخوردارند و اکنون در زمینه نوآوری های مسافرتی و مدل های مدرن و تازه هواپیما پیشرو هستند. سردبیران جایزه ایرلاین ریتینگز توجه ویژه ای به پرواز بدون توقف سنگاپور-نیویورک ایرلاین های سنگاپور داشته اند و اذعان دارند که رقابت در بالای فهرست بین خط هوایی نیوزلند، خطوط هوایی کانتاس و خطوط هوایی قطر خیلی فشرده بود.

این جوایز با استفاده از بازرسان امنیت دولت و بازرسان این صنعت بین المللی تهیه و تدوین شده، ضمناً از 12 معیار اصلی نظیر سن ناوگان، نظر مسافران، سودآوری، رتبه بندی سرمایه گذاری، روابط کارکنان و پیشنهادات ارائه شده نیز استفاده شده است.

جفری توماس شرح می دهد:

با توجه به تجزیه و تحلیل عینی ما از ایرلاین های سنگاپور، این ایرلاین در بسیاری از شاخص های بازرسی رتبه اول را کسب کرد که یک عملکرد فوق العاده به شمار می رود.

ایرلاین های سنگاپور کمی قبل تر در سال 2018، پیروز به کسب جایزه برترین ایرلاین جهان از اسکای ترکس شده بود و اکنون نیز جایزه برترین فرست کلاس را از ایرلاین ریتینگز برنده شده است.

خطوط هوایی قطر که رتبه چهارم را به خود اختصاص داده اند، توجه زیادی به غذای عالی و پیشنهادات لوکس، برترین کترینگ و برترین بیزینس کلاس دارند. ایرلاین ریتینگز اعلام نموده است:

کیوسوئیت این ایرلاین، یک تجربه فرست کلاس در زمینه بیزینس کلاس محسوب می گردد. به این ترتیب جای کمترین شکی برای ما باقی ماند و آن را به عنوان یکی از برترین محصولات بیزینس کلاس رتبه بندی کردیم. این خطوط هوایی استانداردی دارند که بعضی ایرلاین ها آرزوی آن را در فکر می پرورانند.

ایرلاین کانتاس عنوان برترین سالن استراحت را برای دومین سال پیاپی از آن خود کرد. ایر نیوزلند با اینکه شاید نتواند مقام قهرمانی را به دست آورد، اما این ایرلاین را به خاطر تبحر در سفرهای خیلی طولانی می شناسند.

ایرلاین ریتینگز از خطوط هوایی امارات نیز تقدیر نموده است که در رتبه ششم واقع شده است و همچنان پیشگام در ارائه گزینه های تفریح در داخل هواپیما به شمار میرود. علاوه براین، امارات جزو اولین ایرلاین هایی بود که مانیتورهای پخش ویدئو را در پشت جایگاه های اکونومی نصب کرد.

گزینه های اکونومی نیز جایزه گرفتند. خطوط هوایی کره در دومین سال پیاپی، برای جایگاه های جادار مستحق دریافت جایزه شد. وست جت نیز به عنوان ایرلاین مقرون به صرفه در آمریکا، ویز به عنوان ایرلاین مقرون به صرفه در اروپا؛ ایر آسیا و ایر آسیا ایکس به عنوان ایرلاین مقرون به صرفه در آسیا معرفی شدند.

10 ایرلاین برتر جهان به ترتیب عبارتند از: خطوط هوایی سنگاپور، ایر نیوزلند، کانتاس، خطوط هوایی قطر، ویرجین استرالیا، امارات، ایوا ایر، کاتای پسفیک ایرویز و خطوط هوایی ژاپن.

منبع: کجارو / edition.cnn.com

به "بهترین ایرلاین های جهان برای سال 2019 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ایرلاین های جهان برای سال 2019 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید