بیش از 239 هزار نفر در سیستان و بلوچستان آموزش های همگانی هلال احمر را فرا گرفتند

به گزارش وبلاگ پتول، مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 239 هزار نفر در 6 ماه اول مسال آموزش های عمومی و همگانی هلال احمر را در این استان فرا گرفتند.

بیش از 239 هزار نفر در سیستان و بلوچستان آموزش های همگانی هلال احمر را فرا گرفتند

به گزارش از ، علیرضا میربهاء الدین مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: آموزش یکی از اساسی ترین اهداف هلال احمر برای ارتقای آمادگی و افزایش علم امدادی عمومی مردم به منظور مقابله با حوادث و سوانح احتمالی است.

او ادامه داد: آموزش های این مدت در قالب 352 دوره آموزش عمومی و همگانی در سیستان و بلوچستان برگزار گردیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت : 290 دوره آموزش های عمومی در خانه های هلال استان برای 2 هزار و 981 نفر در رده سنی بچه ها ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان، 35 دوره آموزشی یاری های اولیه و مهارتهای داوطلبی با شرکت 891 نفر و 27 دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات با حضوزر 740 فراگیر در این مدت از سوی حوزه آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان برگزار گردید.

او ادامه داد : 234 هزار و 416 نفر هم در این استان در مناسبت های خاص و مذهبی آموزش های عمومی و همگانی را فرا گرفتند.

میربهاء الدین بیان نمود: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا یکهزار و 562نفر به صورت غیرحضوری و 2 هزار و 927 نفر به صورت حضوری آموزش های مربوطه را فرا گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اجرای 6 دوره آموزش تخصصی امداد و نجات در قالب دوره های عملیات لجستیک ، پایه پیش بیمارستانی ، اسکان اضطراری ، تصادفات جاده ای برای 136 نفر از نجاتگران در راستای تربیت تیم های تخصصی و پوشش پایگاههای امدادونجات را از دیگر اقدامات اجرا شده این حوزه در امسال اسم کرد.

او ادامه داد: بعلاوه انتشار فیلم و کلیپ، ارسال پیغامک آموزشی، آموزش ایستگاهی، تهیه و توزیع اینفوگرافی و پیغام های هشدار، استفاده از ظرفیت های صدا وسیما، نصب بنر و استند، تهیه محتوای آموزشی ویژه فضای مجازی، توزیع افزون بر 52 هزار برگ بروشور و پوستر ، بیش از 283 هزار نکات آموزشی در محل ایستگاه های غربالگری در مورد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از دیگر اقدامات معاون آموزش و پژوهش هلال احمر استان در 6 ماه نخست امسال بوده است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 239 هزار نفر در سیستان و بلوچستان آموزش های همگانی هلال احمر را فرا گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 239 هزار نفر در سیستان و بلوچستان آموزش های همگانی هلال احمر را فرا گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید