تصاویر و مشخصات گوشی HTC U23 Pro فاش شد

به گزارش وبلاگ پتول، با وجود اینکه شرکت HTC عملا دیگر هیچ نقش مهمی در بازار موبایل ندارد، اما همچنان به ساخت گوشی های هوشمند ادامه می دهد. این شرکت طی چند سال گذشته عمدتا فقط گوشی های میان رده و پایین رده راهی بازار نموده که البته هیچکدام نتوانسته اند توجهات زیادی را جلب کند. حالا یکی از افشاگران چندین تصویر واقعی از گوشی HTC U23 Pro را منتشر نموده و بعضی از مشخصات این گوشی هم فاش شده است.

تصاویر و مشخصات گوشی HTC U23 Pro فاش شد

این یک گوشی میان رده است که از چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره می برد و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می نمایند. از دیگر ویژگی های مهم گوشی HTC U23 Pro باید به بهره گیری از باتری 4600 میلی آمپر ساعتی ، پشتیبانی از شارژ بی سیم، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال اشاره کنیم. البته در ماژول دوربین در مجموع 3 دوربین تعبیه شده است.

حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه کناری تعبیه شده و در بدنه با جک هدفون روبرو هستیم. روی هم رفته به نظر می رسد با یک گوشی میان رده بسیار معمولی سروکار داریم. بنابراین به احتمال زیاد این گوشی هم به موفقیت چندانی دست پیدا نمی کند و در نهایت باید ببینیم این شرکت چه زمانی این بازار را به طور کامل کنار می گذارد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر و مشخصات گوشی HTC U23 Pro فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر و مشخصات گوشی HTC U23 Pro فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید