ثبت ویدئویی شگفت انگیز از زمین با دوربین فضانورد اماراتی

به گزارش وبلاگ پتول، ثبت ویدئویی شگفت انگیز از زمین با دوربین فضانورد اماراتی

ثبت ویدئویی شگفت انگیز از زمین با دوربین فضانورد اماراتی

سلطان النیادی فضانورد اماراتی روز پنجشنبه از ایستگاه فضایی بین المللی، تصاویر جذابی از سیاره زمین منتشر کرد و بر اهمیت حفظ آن تاکید نمود.

به گزارش وبلاگ پتول، سلطان النیادی در حساب رسمی خود در توییتر نوشت: این لحظات را که در آن برای اولین بار زمین را از واحد رصد کاپولا در ایستگاه فضایی بین المللی می بینم، با شما به اشتراک می گذارم.

فضانورد اماراتی و همکارانش با خدمه Crew-6 شروع به انجام ماموریت های معین شده خود در ایستگاه فضایی بین المللی کردند. سلطان النیادی در تصاویر منتشر شده به وسیله حساب کاربری مرکز فضایی محمد بن راشد، در توییتر در واحد کیبو ژاپن اعلام نمود که در آن آزمایش ها بر حوزه هایی از جمله پزشکی فضایی، زیست شناسی و رصد زمین تمرکز دارند.

النیادی در سوم مارس با همراهی تیم مأموریت Crew-6 با فضاپیمای SpaceX Dragon Endeavor به ایستگاه فضایی بین المللی رسید تا طولانی ترین ماموریت تاریخ دنیا عرب را که شش ماه طول می کشد شروع کند.

این ماموریت که به وسیله مرکز فضایی محمد بن راشد به عنوان بخشی از برنامه فضانوردی امارات به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد، اولین ماموریت طولانی مدت فضانوردان عرب در تاریخ است.

منبع: فرارو

به "ثبت ویدئویی شگفت انگیز از زمین با دوربین فضانورد اماراتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت ویدئویی شگفت انگیز از زمین با دوربین فضانورد اماراتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید