خالق Dead or Alive هم بازی های مبتنی بر NFT خواهد ساخت

به گزارش وبلاگ پتول، تومونوبو ایتاگاکی (Tomonobu Itagaki) طراح بازی معروف ژاپنی است که احتمالاً بیش از همه به خاطر خلق سری بازی Dead or Alive و بعلاوه ریبوت (بازنگری) بازی نینجا تئوری شناخته می گردد، اخیراً استودیو تازه خود را با نام استودیو ایپکس گیم (Apex Game Studios) معرفی نموده است که قرار است در حال حاضر یک بازی نقش آفرینی آنلاین کلان (MMORPG) مبتنی بر NFT را با نام Warrior برای موبایل و کامپیوترهای شخصی توسعه می دهد.

خالق Dead or Alive هم بازی های مبتنی بر NFT خواهد ساخت

ایتاگاکی این خبر را در حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد و شرح داد که استودیو ایپکس گیم برای توسعه بازی های وب 3.0 تراز اول باکیفیت و تعاملی اختصاص داده شده است. وب 3.0 اصطلاحی است که فناوری هایی (که اغلب بحث برانگیز هستند) مانند بلاک چین و NFT را شامل می گردد.

اولین پروژه استودیو ایپکس گیم یک بازی نقش آفرینی آنلاین کلان خواهد بود که Warrior نام دارد و قرار است با موتور بازی سازی آنریل انجین توسعه داده گردد. این بازی برای انتشار در سه ماهه اول سال آینده در نظر گرفته شده است. متأسفانه، در حال حاضر جزئیات زیادی از بازی منتشر نشده است و وب سایت رسمی آن عمدتاً به جزئیات مالی پیاده سازی NFT در هسته Warrior پرداخته است.

با این حال، وعده رقابت، نبرد و اکتشاف در کنار صحبت درباره بیش از 100 نوع هیولا (معروف به Mob Servants) وجود دارد که می توانند برای یاری در طول جنگ احضار شوند. بعلاوه یک سیستم خاص برای مبادله و تجارت معین شده که به بازیکنان اجازه می دهد تقریباً تمام دارایی ها را به وسیله توکن هایی به نام Warrior Diamond Tokens دادوستد نمایند.

پس از انتشار Warrior در اوایل سال آینده، Apex Games طبق نقشه ی راه توسعه رسمی خود، به تدریج گیم پلی بازیکن در مقابل محیط (PVE) و بازیکن در مقابل بازیکن (PVP) جدیدی را برای بهبود تجربه بازی، گردش و توانمندسازی توکن آن راه اندازی خواهد نمود. به روزرسانی های بعدی به تدریج یک چارچوب چند زنجیره ای را برای افزایش نفوذ و نقدینگی دارایی های موجود در Warrior پیاده سازی می نماید و به تدریج گیم پلی بهبود و توسعه می دهد تا این بازی را به یک پروژه باکیفیت تبدیل کند که هم سرگرم نماینده و هم سرمایه محور است و می تواند در بلندمدت در رقابت چنین بازی هایی پایدار بماند.

در بخشی از بیانیه ای که ایتاگاکی منتشر نموده است، او بیان نموده که استودیو ایپکس گیم علاوه بر توسعه بازی های مبتنی بر بلاک چین و ان اف تی به توسعه بازی های مبتنی بر متاورس هم علاقه مند است.

ایتاگاکی در سال 2008 از تکمو (Tecmo) جدا شد و از آن موقع به بعد در سال 2015 بازی Devils Third را برای کنسول Wii U منتشر کرد که با بازخوردهای بسیار بدی روبرو شد. او در سال گذشته اعلام نموده بود که استودیو جدیدی را تأسیس نموده است اما در آن موقع او شرح داده بود که می خواهد روی تدریس تمرکز کند اما اکنون او دوباره می خواهد به ساخت بازی های ویدئویی بازگردد و برای همین کار یک شرکت تأسیس نموده است. اگرچه شاید پروژه ای که او در دست توسعه دارد، پروژه ای نباشد که بازیکنان انتظار آن را داشتند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "خالق Dead or Alive هم بازی های مبتنی بر NFT خواهد ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق Dead or Alive هم بازی های مبتنی بر NFT خواهد ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید