خوشحالم که در نخستین بازی پیروز شدیم

به گزارش وبلاگ پتول، خبرنگاران/خراسان رضوی مربی بازیکن تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: خوشحالم که اولین بازی دور برگشت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

خوشحالم که در نخستین بازی پیروز شدیم

قدرت بهادری در مورد پیروزی تیمش مقابل فولاد زرند ایرانیان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور در مشهد اظهار کرد: چند وقتی از لیگ ایران دور بودم و پس از تعطیلی نیم فصل اولین بازی خود را خوشبختانه خوب آغاز کردیم. از لحاظ تاکتیکی فولاد زرند را آنالیز نموده بودیم و سبک بازی این تیم را می دانستیم.

وی اضافه نمود: در نیم فصل تیم ها تغییر تاکتیک می دهند و شاید سبک بازیشان هم عوض گردد. خوشحالم که در نهایت توانستیم سه امتیاز این ملاقات را کسب کنیم. داوری بازی هم خوب بود و صحنه خاصی نداشت.

مربی بازیکن تیم فرش آرا که پس از چند فصل دوری از این تیم مجدد به جمع مشهدی ها پیوسته اعلام کرد: برد مقابل فولاد نتیجه کوشش های مرتضایی، سرمربی سابق فرش آرا، است و من کار خاصی در این تیم نکردم. فقط فرایند قبلی را ادامه می دهیم چراکه زمان نداشتیم تا در دفاع، حمله و تاکتیک تغییر ایجاد کنیم. اضافه شدن احمد شفیعی یاری بزرگی به تیم کرد.

بهادری افزود: چند بازیکن مصدوم داریم اما با همین نفرات به کارمان ادامه می دهیم و روی همه حساب نموده ایم.

مستحق باخت نبودیم

رضا کردی، سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان، در جمع وبلاگ پتول اظهار کرد: در نیمه دوم خوب نبودیم و فرش آرا بهتر از ما بازی کرد؛ همین موضوع سبب شد در نهایت شکست بخوریم. در نیمه دوم هم کاملا سوار بر بازی بودیم اما برای برد کافی نبود.

وی اضافه نمود: متاسفانه مصدومان زیادی داشتیم و یکی از بازیکنان شاخص تیم در طول بازی راهی بیمارستان شد. از نظر تعداد بازیکن دچار مشکل شدیم و نتوانستیم پیروزی را نگه داریم. معتقدم مستحق باخت نبودیم و حداقل یک امتیاز سهم ما بود.

سرمربی فولاد زرند بیان کرد: فولاد زرند اولین سالی است که در لیگ برتر حضور دارد و میانگین سنی بازیکنان این تیم 24 سال است. در بازی مقابل فرش آرا هم پنج بازیکن متولد 80 برای ما بازی کردند. از همه بازیکنانم راضی هستم.

کردی در مورد شرایط داوری این بازی توضیح داد: خوشبختانه آنقدر به بلوغ فکری رسیده ایم که مشکلاتمان را خودمان حل کنیم. فقط در صحنه ای که بازیکن حریف توپ را با دست از درون دروازه بیرون کشید، معتقدم داور باید تصمیم دیگری می گرفت حتی داور سوم، چهارم و نماینده فدراسیون هم این صحنه را تایید کردند.

وی در مورد اضافه شدن بازیکن تازه در نیم فصل گفت: در فهرست 19 نفره تیم، 9 نفر متولد سال 80 و 81 هستند و متاسفانه نتوانستیم در نیم فصل خوب عمل کنیم. با یک بازیکن توافق نموده بودیم که بی معرفتی کرد و در لحظه آخر مسیرش را عوض کرد. 2 بازیکن امید به ترکیب تیم اضافه شدند و با همین نفرات به کارمان در نیم فصل دوم ادامه می دهیم. برنامه ریزی کردیم تا تیمی بسازیم که هر بازیکنی آرزوی بازی در این تیم را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خوشحالم که در نخستین بازی پیروز شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالم که در نخستین بازی پیروز شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید