سیمئونه: می توانستیم با برد سن مامس را ترک کنیم، بازی بدون تماشاگران کار آسانی نیست

به گزارش وبلاگ پتول، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید معتقد است شاگردان می توانستند با کسب سه امتیاز، خانه اتلتیک بیلبائو را ترک نمایند.

سیمئونه: می توانستیم با برد سن مامس را ترک کنیم، بازی بدون تماشاگران کار آسانی نیست

به گزارش وبلاگ پتول، دیه گو سیمئونه که شاگردانش عصر امروز (یکشنبه) در هفته بیست وهشتم لالیگای اسپانیا در استادیوم سن مامس مقابل اتلتیک بیلبائو به تساوی یک-یک رضایت دادند، پس از این بازی گفت: هر دو تیم در این بازی به دنبال پیروزی بودند. ما بازی را خوب آغاز کردیم و در 10 دقیقه اول عالی بودیم و می توانستیم توسط کاراسکو به گل برسیم. در ادامه بیلبائو بازی را در دست گرفت و بهتر از ما عمل کرد، به طوری که توپ های دوم را از آن خود کردند، به ما فشار آوردند و فضای برای حمله در اختیار ما قرار ندادند.

وی اضافه نمود: سپس بیلبائو به گل رسید که ما واکنش خیلی خوبی به آن با گلزنی کاستا نشان دادیم. در ادامه ما نیمه دوم متفاوتی را دیدیم و به کسب پیروزی در این ملاقات نزدیک بودیم. بازی در سن مامس همواره سخت است، اما ما می توانستیم با برد زمین را ترک کنیم. ما پیروز به کسب سه امتیاز این بازی نشدیم، اما به کوشش مان ادامه خواهیم داد.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید همچنین در مورد عدم حضور تماشاگران در استادیوم به دلیل محدودیت های اعمال شده در نتیجه شیوع ویروس کرونا در کشور اسپانیا گفت: بازی بدون حضور تماشاگران کار آسانی نیست چون ما به بازی در جو متفاوتی با هیاهوی تماشاگران و فشار حریف عادت داریم.

سیمئونه در تکمیل صحبت هایش اعلام نمود: این اتفاق حالا درباره من و شما (وبلاگ پتول) هم اتفاق افتاده و ما پیش از این چهره های هم را از نزدیک می دیدیم و صحبت می کردیم، اما حالا باید با رعایت فاصله و به وسیله دستگاه تصویری با یکدیگر صحبت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیمئونه: می توانستیم با برد سن مامس را ترک کنیم، بازی بدون تماشاگران کار آسانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: می توانستیم با برد سن مامس را ترک کنیم، بازی بدون تماشاگران کار آسانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید