عرضه Galaxy S20 با نمایشگر های 120 هرتزی

به گزارش وبلاگ پتول، سامسونگ قصد دارد خانواده پرچمدار جدید خود، Galaxy S20 را با نمایشگر های جدیدی رونمایی کند.

عرضه Galaxy S20 با نمایشگر های 120 هرتزی

به گزارش خبرنگار ، سامسونگ در حال آماده کردن گوشی های پرچمدار جدید خود یعنی خانوده Galaxy S20 است، اما به نظر می رسد که نمایشگر های این گوشی ها نقطه قوت آن ها نسبت به نسل های گذشته آن باشند.

سامسونگ اولین شرکتی بود که از فناوری پانچ دوربین سلفی در نمایشگر های گوشی خود استفاده کرد و نرخ فریم جدیدی به نمایشگر های گوشی های پرچمدار خود معرفی کرد، ولی امسال ممکن است این تغییرات نادیده گرفته شوند و حتی به فناوری های روز های گذشته خود بازگردند یعنی صفحه نمایش هیچ پانچی نداشته باشد و یا از صفحه نمایش های مسطح در پرچمداران آینده سامسونگ استفاده شود، ولی همان حاشیه های باریک نمایشگر روی گوشی های امسال هم خواهد آمد.

بر اساس گزارش Ice Universe، سامسونگ در نظر دارد از نرخ فریم عادی 60 هرتز روی نمایشگر های گوشی های هوشمند خود استفاده نکند و به جای آن نمایشگر های خود را به نرخ فریم 120 هرتز تجهیز کند. این مسئله باعث خواهد شد که سامسونگ نسبت به شرکت های وان پلاس و خود گوگل که از نمایشگر های 90 هرتزی استفاده می کنند، جلوتر بیفتد و همچنین با اپل مقدار زیادی فاصله خواهد گرفت چرا که اپل هنوز هم از نمایشگر های 60 هرتزی استفاده می کند.

با این حال، بهترین بخش از این تغییر چشمگیر برنامه های اجرایی شرکت اهل کره جنوبی است. بر خلاف برخی برند ها که از بالا بردن نرخ فریم نمایشگر های خود برای بالا بردن قیمت گوشی های خود استفاده می کنند و با این کار بین مشتریان مدل های گران و ارزان گوشی های خود تبعیض قائل می شوند، سامسونگ در نظر دارد کل گوشی های سری Galaxy S20 را با نمایشگر های 120 هرتزی ارائه کند. این مسئله یعنی خریداران مدل استاندارد Galaxy S20 با خریداران +S20 یا S20 Ultra هیچ تفاوتی نداشته باشند و از یک فناوری برای گوشی های خود بهره مند شوند.

گفته می شود، مدل های مخصوص آمریکا قرار است با پردازنده Snapdragon 865 ارائه شوند در حالی که مدل های مخصوص بازار اروپا و دیگر بازار ها قرار است با پردازنده Exynos 9900 کارکنند. علاوه بر این، از لحاظ توانایی های ارتباطی باید گفت که سه مدل پرچمدار سامسونگ در امریکا با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G عرضه می شوند، اما مدل های اروپایی این گوشی های به این صورت نیستند. مدل های Galaxy S20 و S20 Plus قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G دارند و این تنها مدل S20 Ultra است که در اروپا و دیگر نقاط جهان با توانایی 5G ارائه خواهد شد.

گفتنی است بر اساس اخبار از پیش منتشر شده، گوشی های پرچمدار سری Galaxy S20 قرار است در تاریخ یازدهم فوریه همراه با Galaxy Fold 2، گوشی تاشوی هوشمند این شرکت و هندزفری های بدون سیم این شرکت یعنی Galaxy Buds Plus رونمایی شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عرضه Galaxy S20 با نمایشگر های 120 هرتزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Galaxy S20 با نمایشگر های 120 هرتزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید