گلکسی S20 طلایه دارگوشی های هوشمند سامسونگ

به گزارش وبلاگ پتول، گلکسی S20 اولترا با رویکردی جدی درزمینه تصویربرداری، در امسال به شمار می آید که با مشخصات سخت افزاری بسیار مناسب اما قیمت گران، روانه بازار شده است.

گلکسی S20 طلایه دارگوشی های هوشمند سامسونگ

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، عضو سوم خانواده گلکسی S20 با پسوند اولترا، طلایه دار تمام گوشی های هوشمند سامسونگ در امسال خواهد بود؛ پرچم دار تمام عیاری که ویترینی از دستاوردهای فنی کره ای ها به شمار می آید. اتصال 5G، نمایشگر 120 هرتزی، دوربین 108 مگاپیکسلی، بزرگ نمایی بدون افت کیفیت تا سقف 10 برابر و امکان ضبط ویدئوهای 8K و درنهایت برچسب قیمتی 1400 دلاری ازجمله ویژگی های مهم گلکسی S20 اولترا به حساب می آید.

روندی که سال گذشته به دست گوگل و اپل پایه گذاری شد، اکنون در پرچم داران جدید سامسونگ با شدت بیشتری دنبال می گردد. مجموعه دوربین پشتی در هر سه عضو خانواده گلکسی S20 درون مستطیلی مشکی رنگ و برآمده از سطح بدنه قرار گرفته است. بااین حال، برآمدگی و ابعاد این مستطیل در نسخه اولترا به اوج خود می رسد؛ به گونه ای که به تنهایی به نتیجه کار طراحان سامسونگ را خدشه وارد می نماید.

ماژول دوربین نزدیک به 50 درصد از سطح نیمه بالاییگلکسی اس 20 اولترارا دراختیار خود دارد و برآمدگی دومیلی متری کار با گوشی روی سطح میز را به تجربه ای آزاردهنده تبدیل می نماید. برآمدگی بزرگ پشتی به ترتیب از بالا به پایین دوربین اولتراواید و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتوی 48 مگاپیکسلی را درکنار فلش LED و ماژول تشخیص عمق (DepthVision) را در خود جای می دهد و عبارت Space Zoom 100X را برای تأکید قابلیت های بزرگ نمایی گوشی روی سطحش می بیند.

بی شک گلکسی S20 اولترا کم نقص ترین پرچم دار سامسونگ تا امروز و یکی از گزینه های نزدیک به گوشی هوشمند ایدئال بسیاری از افراد است؛ دستگاهی که یکی از نمایشگرهای روشن بازار را با رنگ های چشم نواز در بطن خود دارد، به مدد نرخ نوسازی 120 هرتزی همین نمایشگر، تجربه کاربری کم نظیر و لذت بخشی به ارمغان می آورد، مجموعه دوربین قدرتمند این گوشی هوشمند در شرایط نوری مختلف، عکس هایی پر از جزئیات و با وضوح بسیار و رنگ های جذاب ثبت می نماید.

منبع: اقتصاد ایران

به "گلکسی S20 طلایه دارگوشی های هوشمند سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S20 طلایه دارگوشی های هوشمند سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید