عکس ، ساینای سایپا بعد از به روز رسانی !

به گزارش وبلاگ پتول، گجت نیوز نوشت: مدیر پروژه ساینا اس CVT با اعلام شروع فراوری آزمایشی این خودرو گفت ساینا S اتوماتیک تا انتها سال به شکل انبوه فراوری خواهد شد.

عکس ، ساینای سایپا بعد از به روز رسانی !

مدیر پروژه ساینا اس CVT در ادامه گفته های خود اعلام کرد این خودرو به فرمان برقی (EPS) نیز مجهز شده که باعث کاهش نیروی مورد احتیاج برای چرخش فرمان می گردد. بعلاوه با حذف پمپ هیدرولیک نیز مصرف سوخت آن کاهش پیدا نموده است.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | مشخصات عجیب ماشینی که روسیه پس از تحریم فراوری کرد

مهرپویان با اعلام این که ساینا اس CVT از غربیلک فرمان با طرح تازه Dکات بهره می برد گفت این خودرو با استفاده از سیستم نگه دارنده سرعت یا کروز کنترل باعث آسان تر شدن رانندگی در جاده های طولانی خواهد شد. بعلاوه راننده با سیستم محدودکننده سرعت می تواند حداکثر سرعت را برای این خودرو معین کند.

مدیر پروژه ساینا S اتوماتیک در ادامه اعلام کرد این خودرو به سنسور نور در شیشه جلو و قابلیت چراغ های اتوماتیک مجهز شده تا ایمنی خودرو و مقدار دید راننده بهبود پیدا کند. در واقع به واسطه این قابلیت، چراغ های خودرو به شکل اتوماتیک در زمان کاهش نور محیط روشن خواهند شد.

سیستم نشانگر فشار باد لاستیک یکی دیگر از امکانات تازه این خودرو محسوب می گردد که راننده به یاری آن می تواند به صورت زنده مقدار فشار باد لاستیک های خودرو را پایش کند. بعلاوه این سیستم در زمان کاهش فشار باد در هر یک از لاستیک ها به راننده هشدار خواهد داد.

طبق گفته مهرپویان، ساینا S اتوماتیک از سیستم دستیار آغاز حرکت در سربالایی نیز بهره می برد که مانع حرکت ناخواسته خودرو در مسیرهای دارای شیب خواهد شد. این محصول تازه سایپا به یک پیشرانه کم مصرف M15 مجهز شده و قدرت فراوریی از آن نیز به وسیله گیربکس متغیر پیوسته CVT با قابلیت تیپ ترونیک به چرخ ها منتقل خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، ساینای سایپا بعد از به روز رسانی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، ساینای سایپا بعد از به روز رسانی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید