معرفی هتل 3 ستاره آپارتو سوئیتس مورالتو در مادرید

به گزارش وبلاگ پتول، هتل آپارتو سوئیتس مورالتو مادرید | Aparto Suites Muralto

اگر در پی موقعیتی عالی، کارکنان مهربان و محلی بسیار تمیز و مرتب در شهر مادرید هستید، این هتل 3 ستاره مناسب شما می باشد. هتل آپارتو سوئیتس مورالتو مادرید Aparto Suites Muralto در یک محله آرام مادرید به نام مونکلوآ-آراواکا واقع شده و تا کلیسای جامع آلمودنا، میدان مایور و میدان دو اسپگنا تنها 2 کیلومتر فاصله دارد. این بار مجله خبرنگاران به معرفی کامل هتل آپارتو سوئیتس مورالتو مادرید می پردازد. در این معرفی، خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های مادرید را بیان نموده و آنالیز می کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره آپارتو سوئیتس مورالتو در مادرید

خدمات رفاهی هتل آپارتو سوئیتس مورالتو مادرید

می توانید با استفاده از اینترنت وای فای رایگان هتل به شبکه های اجتماعی وصل شوید. پارکینگ خصوصی آن، امکان نگهداری و پارک کردن وسایل نقلیه را دارید تنها باید هزینه آن را پرداخت کنید. کارکنان هتل به زبان های فرانسوی، ایتالیایی، انگلیسی و اسپانیایی صحبت می نمایند و در میز پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری چمدان و وسایل گرانبهای شما موجود است و می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص جاذبه های اطراف از آن ها بگیرید.

خدمات بلیط و تبدیل ارز خواهید داشت. به حیوانات خانگی اجازه ورود داده نمی گردد. اگر خانوادگی به این هتل می آیید، از خدمات نگهداری کودک خود یا سالن تلویزیون با پرداخت مبلغی جداگانه برخوردار شوید. بعلاوه اگر در پی خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی باشید، با پرداخت هزینه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در لابی کافی نت، دو دستگاه وندینگ برای تنقلات و نوشیدنی، روزنامه و فضایی برای افراد غیرسیگاری در نظر گرفته شده است.

می توانید از هتل لیموزین یا ماشین کرایه کنید یا از سرویس حمل و نقل به اطراف با پرداخت جداگانه بهره مند شوید. ترانسفر فرودگاهی نیز در صورت درخواست در اختیارتان قرار می گیرد. خدمات فکس و فتوکپی با یک اتاق دیدار، فضای کنفرانس 62 متری و یک مرکز تجاری شبانه روزی، برای شما مهمانانی که سفری کاری به مادرید دارید، وجود دارد. برای افراد کم توان یا ناتوان، ویلچر مهیا شده و آسانسور رفت و آمد بین 6 طبقه را برای شما مهمانان راحت می نماید. خدمات نظافتی آپارتمان ها رایگان بوده و ورود به هتل آپارتو سوئیتس مورالتو مادرید از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل آپارتو سوئیتس مورالتو مادرید

تراس یا کتابخانه هتل دو مکان برای سرگرم شدن شما می باشد که می توانید در آن ها نشسته و استراحت کنید. کتاب بخوانید یا چای و قهوه سفارش دهید.

رستوران هتل

بوفه صبحانه هر روز بین ساعات 07:00 تا 11:00 تهیه و سرو می گردد. برای دیگر وعده های غذایی نیز می توانید به رستوران خود هتل بروید. ضمناً خدمات پذیرایی در اتاق تنها در ساعات مشخصی انجام می گردد.

امکانات اتاق های هتل

هر آپارتمان دارای یک وان حمام عمیق است و اینترنت وای فای رایگان و یک آشپزخانه ارائه می دهد. تخت های رحتی با ملافه هایی از پنبه مصر و لحاف گرمی پوشیده شده اند و شما مهمانان دیگر امکانات راحتی مانند یخچال، مایکروویو، میز مطالعه، گاوصندوقی که به مقدار لپ تاپ، پرده های ضخیم، مبلمانی راحتی و تلفن را در آپارتمان ها پیدا خواهید کرد. تهویه مطبوع اتاق ها از درون آن قابل تنظیم بوده و نظافت روزانه انجام می گیرد. برخی از آپارتمان ها دارای اتاق های مرتبط به هم می باشد. اگر اتو و میز اتو بخواهید باید درخواست دهید تا برایتان آورده گردد.

در حمام خصوصی آنها، سشوار، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، وان و دوش قرار گرفته است. در آشپزخانه تمام وسایل مورد احتیاج آشپزی فراهم بوده و تمام دیوارها ضد صدا می باشد. برای رزرو اتاق در هتل آپارتو سوئیتس مورالتو مادرید یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل مادرید در سایت وبلاگ پتول مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل آپارتو سوئیتس مورالتو مادرید

  • دبل آپارتمان: 32 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد. در حمام آن، یک دوش و وان حمام تعبیه شده است.
  • آپارتمان برای 4 نفر: این آپارتمان 45 متری، تراسی با نمای رو به شهر دارد. در آن دو تخت یک نفره قرار داده شده است.
  • آپارتمان 3 نفره: این آپارتمان نیز 45 متری می باشد و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد. دارای تراسی رو به شهر نیز می باشد.
  • تریپل آپارتمان: مساحت به مقدار 42 مترمربع دارد. یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره داشته و برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • کوآد آپارتمان: 42 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره و یک تخت مبلی به همراه دوش و وان در حمام دارد.
  • دبل آپارتمان: این اتاق نیز نمایی رو به شهر و 35 مترمربع مساحت دارد. درون آن، دو تخت دو نفره و یک تخت مبلی قرار داده شده است.
  • آپارتمان (برای 2 بزرگسال و 2 کودک): مساحتی به مقدار 42 مترمربع دارد. دارای دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره با وان در حمام می باشد.
  • سوئیت جونیور با تراس: 45 مترمربع مساحت و وانی در حمام دارد.
  • آپارتمان یک اتاق خوابه: متراژ آن، 42 مترمربع بوده و برای 3 نفر می باشد. در این سوئیت، دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفرخ به همراه وان در حمام قرار داده شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر مادرید

محله آرگوئلس در نزدیکی هتل قرار گرفته است که بسیار تماشای است. مکان های فراوانی مانند پارک دل استو، ونتورا رودریگز، موزه هنرهای معاصر، میدان مونکلوآ، خیابان پرینسس و تئاتر گالیلئو همه در اطراف این هتل 3 ستاره قرار گرفته اند و با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی به آن ها می رسید. اگر احتیاج به سوپرمارکت دارید، در 300 متری هتل، آن را پیدا خواهید کرد.

  • : در1.7 کیلومتری شما می باشد. با 25 دقیقه پیاده روی یا 10 دقیقه رانندگی می توانید به تماشا این جاذبه معروف بروید. متروی خط 3 نیز تا نزدیکی این محل می رود که در این صورت 16 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پوئرتو دل سول: در 1.8 کیلومتری شما قرار گرفته است. با 23 دقیقه پیاده روی یا 11 دقیقه رانندگی می توانید به تماشا این جاذبه معروف بروید. متروی خط 3 نیز، 16 دقیقه ای به این محل می رسد.
  • موزه ملی دل پرادو: 2.7 کیلومتر دورتر است که پیاده حدود 40 دقیقه و با تاکسی 14 دقیقه طول می کشد تا به این موزه برسید. اگر دو خط مترو عوض کنید، نیم ساعته به این مکان می رسید.
  • ایستگاه قطار آتوچا مادرید: 3.1 کیلومتر از شما دورتر بوده که پیاده حدود 40 دقیقه و با متروی تندرو، این جهت 37 دقیقه طول می کشد. ماشین، 14 دقیقه ای شما را به این محل می رساند.
  • : این پارک تا شما 3.1 کیلومتر فاصله دارد. پیاده حدود 40 دقیقه، با مترو حدود 37 دقیقه، و با تاکسی 15 دقیقه طول می کشد تا به این پارک و بنای زیبای آن برسید.
  • ورزشگاه سانتیاگو برنابئو: 3.4 کیلومتر است. بهتر است با مترو در مدت 20 دقیقه یا با 12 دقیقه رانندگی به ورزشگاه بروید.
  • ایستگاه چامارتین: این ایستگاه تا هتل آپارتمان مورد نظر، 5.6 کیلومتر فاصله دارد. اگر با مترو بروید، 30 دقیقه ای به آنجا می رسید. تاکسی شما را 17 دقیقه ای آنجا پیاده می نماید.
  • بیمارستان لا پاز: 6.3 کیلومتر است. بهتر است با مترو یا تاکسی بروید تا بین 16 تا 30 دقیقه به بیمارستان برسید.
  • : تا این اقامتگاه، 13.7 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی، 22 دقیقه زمان می برد تا از فرودگاه، به هتل برسید.

موقعیت هتل آپارتو سوئیتس مورالتو مادرید

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اسپانیا، مادرید 28008، 3، خیابان دل بوئن ساکسو

Calle del Buen Suceso, 3, 28008 Madrid, Spain

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 3 ستاره آپارتو سوئیتس مورالتو در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره آپارتو سوئیتس مورالتو در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید