پیغام تسلیت جهانگیری درپی حادثه آتش سوزی در کلینیک سینا

به گزارش وبلاگ پتول، معاون اول رئیس جمهور در پیامی با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه انفجار و آتش سوزی مرکز درمانی سینا اطهر تهران، تاکید نمود: رسیدگی فوری به آسیب دیدگان و آنالیز علل وقوع حادثه لازم است.

پیغام تسلیت جهانگیری درپی حادثه آتش سوزی در کلینیک سینا

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ پتول، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیغامی حادثه تلخ انفجار و آتش سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر تهران که منجر به جان باختن 19 تن و مصدومیت 22 نفر دیگر از هموطنان عزیزمان گشت را به عموم مردم ایران به ویژه خانواده های داغدار تسلیت گفت.

متن پیغام اسحاق جهانگیری به توضیح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ انفجار و آتش سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر تهران که منجر به جان باختن 19 تن و مصدومیت 22 نفر دیگر از هموطنان عزیزمان گشت را به عموم مردم ایران به ویژه خانواده های دغدار صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم. از مسوولان ذی ربط به ویژه استاندار محترم تهران می خواهم تا ضمن رسیدگی فوری به شرایط آسیب دیدگان و آنالیز علل دقیق وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را به اطلاع عموم برسانند و با انجام اقدامات لازم از تکرار این دست حوادث تلخ جلوگیری نمایند.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیغام تسلیت جهانگیری درپی حادثه آتش سوزی در کلینیک سینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت جهانگیری درپی حادثه آتش سوزی در کلینیک سینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید