چه زمانی سفر به استانبول هم قیمت سفر به کیش میشود؟

به گزارش وبلاگ پتول، وقتی در حال برنامه ریزی برای یک مقصد گردشگری هستید، فکر خود را فقط محدود به داخل و یا خارج کشور نکنید و بلیط هواپیما همه مسیرها را بازدید کنید. چرا؟ چون مسئه فصل سفر در شهرهای مختلف در بازه های زمانی فرق دارد. یعنی زمانی که کیش در تابستان بسیار گرم است و شما قادر نیستید در تابش مستقیم خورشید قرار بگیرید در آنطرف در کشور ترکیه شهرهای آن بسیار مجذوب کننده و خواستنی میشود به گونه ای که قیمت شهرهایی مثل آنتالیا، استانبول، ازمیر و کوش آداسی به نهایت قیمت خود میرسد و باید برای این مسیرها بسیار هزینه کنید حتی تا بیش از 5 میلیون تومان برای هر نفر! شناخت مسیرهای مختلف و در زمان منسب سفر کردن، برای افرادی که هزینه سفر در اولویت برایشان قرار گرفته است بسیار مهم است.

چه زمانی سفر به استانبول هم قیمت سفر به کیش میشود؟

در زمستان نیز شاهد تغییرات نرخی در بعضی از راستاها هستیم که احتمالاً اگر به جستجو و مقایسه آنها نپرداخته اید و برای نمونه فقط بلیط هواپیما در راستا داخلی را چک نموده اید، مثلاٌ کیش، قشم، چابهار و ... . در این پست از وبلاگ وبلاگ پتول بر آن شدیم تا بیشتر درباره این موضوع اطلاع رسانی داشته باشیم و در واقع شما را در مورد نرخ های رقابتی در بعضی راستاها آشنا کنیم. منظور از نرخ رقابتی چیزی شبیه به بلیط لحظه آخری است با این تفاوت که خود ایرلاین ها نیز برای زود پر کردن جایگاه هواپیما، قیمت را به صورت رقابتی کاهش میدهند تا همواره در سطر مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما باشند و شانس فروش جایگاه خود را برای یک راستا خاص بالا ببرند.

مقایسه قیمت تورهای داخلی و خارجی در زمستان

زمستان را از نظر درجه دما و آب و هوا میتوان برترین زمان سفر به منطقه ها جنوبی ایران دانست، که البته در این میان جزیره قشم و کیش از پرطرفدارترین راستاهای داخلی نیز به شمار میروند در این ایام از رونق بسیار بالایی برخوردار میشوند، اما نکته ای که در اینجا وجود دارد بعدد از جستجوی بلیط چارتر کیش و یا قشم به آن پی خواهید برد و آن چیزی نیست جز قیمت هایی که انتظار آن را نداشته اید! البته آنقدرها هم بالا نیست، ولی خب پایین هم نیست!

در آنطرف بعد از ایام کریسمس میبینید که قیمت استانبول کاهش پیدا میکند و همان تور که در تابستان با قیمت بالای 5 میلیون به فروش میرفت حالا میتوانید با چیزی حدود یک و نیم میلیون تومان آن را رزرو نمایید که با احتساب بعضی از موارد مثل ترانسفر و عوارض خروج کشور تا 2 میلیون تومان میشود.

حالا با همین 2 میلیون تومان شما هم تور استانبول میتونید رزرو کنید و هم تور کیش یا قشم ! شما کدوم را انتخاب میکنید و چرا؟

درت است که بلیط لحظه آخری استانبول در زمستان خیلی زیاد میشود و فرصت خوبی است تا با قیمت خیلی کم به مسافرت خارجی بروید ولی باید این نکته را هم مد نظر داشته باشید که هوا سرد است و شاید شما اهل سفر به منطقه ها سرد و برفی را نداشته باشید، در این حالت رزرو تور کیش که با تماس با شماره تلفن 75134000 امکان پذیر است برترین انتخاب شما خواهد بود.

منبع: تریپ

به "چه زمانی سفر به استانبول هم قیمت سفر به کیش میشود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه زمانی سفر به استانبول هم قیمت سفر به کیش میشود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید