تئاتر

تشکیل کمیته برطرف مسائل هنرمندان در خانه هنرمندان ایران

شورای عالی خانه هنرمندان ایران در آخرین جلسه خود، به تشکیل کمیته ای برای برطرف مسائل هنرمندان در حوادث اخیر رای داد.

11 آذر 1401

معرفی هتل 3 ستاره آپارتو سوئیتس مورالتو در مادرید

هتل آپارتو سوئیتس مورالتو مادرید | Aparto Suites Muraltoاگر در پی موقعیتی عالی، کارکنان مهربان و محلی بسیار تمیز و مرتب در شهر مادرید هستید، این هتل 3 ستاره مناسب شما می باشد. هتل آپارتو سوئیتس مورالتو مادرید Aparto Suites Muralto در یک محله آرام مادرید به نام مونکلوآ-آراواکا...

27 خرداد 1401

شاهکارهای معماری اسپانیا در تور مجازی تولدو

ساگرادا فامیلا، نمودی از قدرت تخیل و استعداد خارق العاده گائودی در خلق شاهکارهای تکرارنشدنی است؛ اما تنها یکی از چندین شاهکار معماری در اسپانیا است.

31 اردیبهشت 1401

عکس های نو از سحر دولتشاهی

عکسی از همسر دوم سحر دولتشاهی با دختر همسر سابقش که درفضای مجازی منتشر شده است.

18 اردیبهشت 1401

استادیوم های میزبان لیگ جهانی والیبال 2017 کدامند؟

ورزش و مسابقات ورزشی از جمله فعالیت های مورد علاقه بسیاری از افراد دنیا است. به همین علت استادیوم ها نیز در بین افراد محبوبیت زیادی دارند. در این مقاله از خبرنگاران با استادیوم هایی که لیگ دنیای والیبال 2017 در آن ها برگزار خواهد شد آشنا می شویم. تا انتهای...

27 فروردین 1401

عوامل کلبه ای در مه: هیچ مضمونی را به سریالمان سنجاق نکردیم

مهر/ عوامل سریال کلبه ای در مه ضمن اشاره به ویژگی های محتوایی این مجموعه، قیاس آن با پس از باران را یک قیاس اشتباه دانستند و درباره استفاده از لهجه در سریال های سیما انتقاداتی را مطرح کردند.

18 مرداد 1400

کوروش زارعی: هدف تئاتر بچه های مسجد استعدادیابی است، تئاتر برای همه هنوز یک شعار است!

مدیر مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری گفت: شعار تئاتر برای همه هنوز یک شعار است! کدام خانواده این روز ها می تواند 120 هزار تومن پول بلیط تئاتر تهیه کند؟! تئاتر باید در کنار مردم باشد و دغدغه های آن ها را مطرح کند.

26 دی 1398

تئاتر گیلان در حوزه هنر کشور اثرگذار است

خبرنگاران/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به درخشش هنرمندان گیلان در جشنواره تئاتر استانی، افزود: تئاتر گیلان می تواند در حوزه هنر کشور اثرگذار باشد و هنرمندان این عرصه تحول آفرین هستند.

3 دی 1398