رندرهای بیشتری از سامسونگ گلکسی زد فولد 3 به بیرون درز کرد

به گزارش وبلاگ پتول، مدتی قبل اولین تصویر رندر رسمی گلکسی زد فولد 3 منتشر شد و حالا رندرهای تازه بار دیگر جزئیات طراحی این گوشی را تأیید می نمایند و از طرف دیگر رنگ های مختلف بدنه را نشان می دهند.

رندرهای بیشتری از سامسونگ گلکسی زد فولد 3 به بیرون درز کرد

در پنل پشتی این گوشی دوربین سه گانه تعبیه شده که این سه دوربین به صورت عمودی قرار گرفته اند و در پایین آن ها هم فلش به چشم می خورد. نمایشگر بیرونی تقریبا تمام این بخش را پوشش می دهد و به همین دلیل با طراحی مجذوب نماینده تری سروکار داریم. گفته می گردد سامسونگ برای این گوشی از همان مکانیسم لولای استفاده شده در نسل قبلی استفاده نموده است. در لبه کناری بدنه هم می توانیم حسگر اثر انگشت و دکمه تنظیم صدا را مشاهده کنیم.

طبق این تصاویر منتشر شده، گویا گلکسی زد فولد 3 در رنگ های مشکی، سبز تیره و سفید مرواریدی راهی بازار می گردد که البته تمام مدل ها دارای بدنه مات هستند. در این تصاویر جای خالی قلم S Pen توجه را جلب می نماید. همان طور که احتمالا می دانید این گوشی از قلم S Pen پشتیبانی می نماید و در ابتدا گفته می شد همراه با قلم عرضه خواهد شد. اما بر اساس این رندرهای نو، به نظر می رسد نباید انتظار عملی شدن این خواسته را داشته باشیم.

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی زد فولد 3 از نمایشگر اصلی 7.55 اینچی و نمایشگر بیرونی 6.23 اینچی بهره می برد که گویا هر دو مبتنی بر رفرش ریت 120 هرتز هستند. بعلاوه گفته می گردد دوربین سه گانه از سنسورهای 12 مگاپیکسلی استفاده می نمایند. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به بهره گیری از چیپست اسنپدراگون 888 پلاس، 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای بیشتری از سامسونگ گلکسی زد فولد 3 به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای بیشتری از سامسونگ گلکسی زد فولد 3 به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید