بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

یکی از جنگنده های پیشرو دنیا را بشناسید!، فیلم

جنگنده F15 EX یک جنگنده چند منظوره آمریکایی است که از نسخه McDonnell Douglas F-15E Strike Eagle الهام گرفته است.

24 بهمن 1402

شبکه وای فای (WiFi) چطور کار می نماید؟

شاید دیر زمانی نیست که از دسترسی انحصاری به وای فای در فرودگاه ها، کافی شاپ ها یا هتل های خاص دور شده ایم و امروزه شبکه های WiFi یا همان شبکه 802.11، تقریباً در هر خانه و شرکتی وجود دارد. حتی در بسیاری از شهرهای دنیا از این تکنولوژی برای ارائه دسترسی به اینترنت...

12 دی 1401

با حمام مهدی قلی بیک و موزه مردم شناسی مشهد بیشتر آشنا شوید

در دوران سلسله های صفویان و قاجاریه حمام های عمومی زیادی در ایران ساخته شد که هم اکنون به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل شده اند. شهر مشهد یکی از شهرهایی است که به علت حضور همیشگی زوار حرم امام رضا (ع)، حمام های زیادی در اطراف حرم برای آنها ساخته شده است....

18 آذر 1401

برترین جاهای دیدنی نروژ

نروژ (Norway) کشوری بسیار زیبا و تماشایی به شمار می رود که شهرهای قرون وسطایی و آرام آن پر از امکانات مدرن هستند و گشت و گذار در میان آن ها می تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما رقم بزند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی برترین جاهای دیدنی نروژ بپردازیم.

22 مهر 1401

ساماندهی راستا دسترسی کاروانسرای جمال آباد میانه

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ساماندهی راستا دسترسی کاروانسرای جمال آباد میانه صورت می گیرد.

27 مرداد 1401

رنگی ترین شهرهای دنیا ، هفت شهر زیبای دنیا

در عین حال که بسیاری از شهرها از رنگ­ های بی روح در تزئین خود استفاده می کنند، اما تعداد زیادی از شهرها هم هستند که در این زمینه جسارت و خلاقیت به خرج می دهند. بارانی یا آفتابی، زمستان یا تابستان این شهرهای رنگی هرگز بی روح نخواهند شد. با خبرنگاران همراه...

12 مرداد 1401

فراوری 17 هزار دستگاه خودروی تجاری ایران خودرو در سال 1401

باوجوداینکه در سال های گذشته تحریم های آمریکایی صنعت خودرو و قطعه سازی کشورمان را نشانه گرفته بود و نزدیک بود دست کم 60 صنعت کوچک و میانه مرتبط را دچار بحران و تعطیلی کند، اما این صنعت با درپیش گرفتن داخلی سازی و تعمیق آن، حرکت های قابل قبولی در ادامه داشت....

7 مرداد 1401

بافت تاریخی جوپار بازسازی و ساماندهی می گردد

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست رسیده، بافت تاریخی جوپار بازسازی و ساماندهی می گردد.

2 مرداد 1401

دو میدان معروف اصفهان که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته اند

ایسنا/ این خبر پیرامون دو میدان معروف اصفهان که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته اند، برای شما نگارش شده است.

23 تیر 1401

جاهای دیدنی باکو

شهر باکو ترکیب جذابی از سنت و مدرنیته است آن هم در کشوری که زندگی به سبک روستایی سنتی در بسیاری از نقاطش با قدرت در جریان است.

30 خرداد 1401

6 ترفند برای چیدمان و نظم دادن به آشپزخانه تازه شما

وقتی به تازگی نقل مکان می کنید یا خانه خود را بازسازی می کنید، اولین مکانی که مرتب می کنید و به آن نظم می بخشید، آشپزخانه است تا بتوانید هر چه سریع تر غذا تهیه کنید.

29 خرداد 1401

شاهکارهای معماری اسپانیا در تور مجازی تولدو

ساگرادا فامیلا، نمودی از قدرت تخیل و استعداد خارق العاده گائودی در خلق شاهکارهای تکرارنشدنی است؛ اما تنها یکی از چندین شاهکار معماری در اسپانیا است.

31 اردیبهشت 1401

بهترین جاذبه های دوبروونیک کرواسی کدامند؟ (قسمت اول)

شهر زیبای دوبروونیک که به مروارید دریای آدریاتیک معروف است، یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان است. با ما همراه باشید تا شما را با ده جاذبه گردشگری برتر این شهر تاریخی آشنا کنیم.

16 اردیبهشت 1401

جایگزینی گردشگری به جای توسعه کشاورزی و صنعتی سرخس

با توجه به خشکسالی و به منظور افزایش درآمد و اشتغال، گردشگری می تواند جایگزین خوبی به جای کشاورزی در شهرستان سرخس باشد.

9 اردیبهشت 1401

استادیوم های میزبان لیگ جهانی والیبال 2017 کدامند؟

ورزش و مسابقات ورزشی از جمله فعالیت های مورد علاقه بسیاری از افراد دنیا است. به همین علت استادیوم ها نیز در بین افراد محبوبیت زیادی دارند. در این مقاله از خبرنگاران با استادیوم هایی که لیگ دنیای والیبال 2017 در آن ها برگزار خواهد شد آشنا می شویم. تا انتهای...

27 فروردین 1401

6 دستور شهردار در پی راه اندازی قرارگاه مسکن مرکز ، زاکانی: شهرداری نمی تواند نسبت به مسکن مردم بی تفاوت باشد

شهردار تهران با ابلاغ دستورالعملی از همه مدیران شهرداری در حوزه مسکن خواست تا شرایط مناسب را فراهم نمایند.

22 فروردین 1401

آغاز مسابقه؛ بیرو و مرد بازنده

جشنواره چهلم فیلم فجر امروز دوشنبه یازدهم بهمن ماه با نمایش فیلم بیرو در سانس اول افتتاح شد و دومین فیلم روز اول مردبازنده آخرین ساخته محمدحسین مهدویان یکی از کارگردانان مورد توجه این جشنواره بود که در سالن برج میلاد اکران شد.

19 فروردین 1401

هشت علت که شما را به پیاده روی تشویق می نماید

تهران (پانا) - راه رفتن باعث محافظت و بازسازی اندام ها می گردد و به هضم غذا یاری می نماید و حتی می تواند جلوی فرآیند پیری مغز را بگیرد. در اینجا هشت علت قانع کننده آورده ایم برای آنکه قبول کنید وقت آن است که روزانه قدم هایتان را بشمارید.

2 اسفند 1400

ماجرای مدرسه ای به نام فقط نیلوفر چه بود؟

اشتباه در درج نام یک مدرسه در روستای کَمَک شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان باعث تعجب کاربران و بعضا شوخی هایی با این موضوع در فضای مجازی شد.

18 بهمن 1400

آرامگاه هالیکارناسوس یکی از عجایب دنیای باستان

آرامگاه هالیکارناسوس برای ماسول یا موزولوس، پادشاه و ساتراپ هخامنشیان در کاریا (Caria) ساخته شده است. ساتراپ شکل یونانی شدهٔ واژهٔ خشثر پاون است که در زمان هخامنشیان به فرماندار یا استاندار یکی از بخش های شاهنشاهی گفته می شد.

9 بهمن 1400
تعداد: (34)